Univerzita Karlova představuje osm návrhů pro distanční vzdělávání
******************************************************************************************
* Univerzita Karlova představuje osm konkrétních návrhů pro distanční vzdělávání
******************************************************************************************
Think-tank Univerzity Karlovy „Vzdělávání21“ představuje závěry a doporučení materiálu, kt
distančnímu vzdělávání na základních a středních školách. Výsledkem je osm konkrétních dop
školní rok 2020/2021.
*=========================================================================================
* Materiál byl připraven v této spolupráci:
*=========================================================================================
Autoři materiálu:
doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D., Matematicko-fyzikální fakulta UK
Mgr. Tereza Hannemann, Ph.D., Matematicko-fyzikální fakulta UK
prof. PaedDr. Radka Wildová, CSc., Pedagogická fakulta UK
Mgr. Bohumil Kartous, Ph.D., Pražský inovační institut
PhDr. Ondřej Andrys, MAE, MBA, MPA, Česká školní inspekce
think-tank Vzdělávání21
Odborní konzultanti:
doc. RNDr. Jan Konvalinka, CSc., Přírodovědecká fakulta UK
MUDr. Petr Smejkal, IKEM
*=========================================================================================
* PŘÍLOHA: Vzdělávání na základních a středních školách v kontextu pandemie COVID-19
*=========================================================================================
*=========================================================================================
* Prezentace doc. Mgr. Cyrila Broma, Ph.D., Matematicko-fyzikální fakulta UK
*=========================================================================================
*=========================================================================================
* Tisková konference k představení materiálu think-tanku Vzdělávání21
*=========================================================================================