Univerzita Karlova představuje osm návrhů pro distanční vzdělávání ****************************************************************************************** * Univerzita Karlova představuje osm konkrétních návrhů pro distanční vzdělávání ****************************************************************************************** Think-tank Univerzity Karlovy „Vzdělávání21“ představuje závěry a doporučení materiálu, kt distančnímu vzdělávání na základních a středních školách. Výsledkem je osm konkrétních dop školní rok 2020/2021. *========================================================================================= * Materiál byl připraven v této spolupráci: *========================================================================================= Autoři materiálu: doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D., Matematicko-fyzikální fakulta UK Mgr. Tereza Hannemann, Ph.D., Matematicko-fyzikální fakulta UK prof. PaedDr. Radka Wildová, CSc., Pedagogická fakulta UK Mgr. Bohumil Kartous, Ph.D., Pražský inovační institut PhDr. Ondřej Andrys, MAE, MBA, MPA, Česká školní inspekce think-tank Vzdělávání21 Odborní konzultanti: doc. RNDr. Jan Konvalinka, CSc., Přírodovědecká fakulta UK MUDr. Petr Smejkal, IKEM *========================================================================================= * PŘÍLOHA: Vzdělávání na základních a středních školách v kontextu pandemie COVID-19 *========================================================================================= *========================================================================================= * Prezentace doc. Mgr. Cyrila Broma, Ph.D., Matematicko-fyzikální fakulta UK *========================================================================================= *========================================================================================= * Tisková konference k představení materiálu think-tanku Vzdělávání21 *=========================================================================================